Je winkelwagen is momenteel leeg
Met de All In House Service kies je voor langdurige bescherming van je nieuwe zitbank. Bij aanschaf van deze service geniet je van 5 jaar garantie op vlekken én gebruiksproblemen. De zitbank wordt behandeld met een hoogwaardige beschermlaag en bij schade of vervuiling staat het gespecialiseerde Customer Care team van Oranje Furniture voor je klaar.
✅ 5 jaar service – Volledige dekking op vlekken en gebruiksproblemen
✅ Professionele hulp – Ondersteuning door een gespecialiseerd serviceteam aan huis
✅ Zitbank bescherming – Speciaal voor gestoffeerde 2- en 3-zits banken
✅ Direct geregeld – Geldig bij gelijktijdige bestelling met je zitbank
✅ Zorgeloos wonen – Geen zorgen over vlekken, slijtage of mechanische gebreken
Dranken: koffie, thee, chocolademelk, cola, frisdranken, wijn, bier, likeur
Etenswaren: spaghetti, soep, pindakaas, chocoladepasta, jam, ketchup, mayonaise, curry
Natuurlijke vlekken: transpiratie, huidvet, bloed, urine, braaksel, ontlasting
Verwijderen van pilling bij textiel
Opvullen of verstevigen van ingezakte zitplaatsen
Herstellen of vervangen van veren
Repareren van losgeraakte stiknaden
Herstellen van bedieningsmechanismen
Verhelpen van piep- en kraakgeluiden
Vastzetten van losgeraakte verbindingen en knopen
Herstellen of vervangen van elektrische onderdelen (motoren, transformatoren, accu’s e.d.)
Vastzetten van veringslatten of -veren
Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk
Let op: De service dient tegelijk met de aanschaf van je bank besteld te worden. Bestel je het later, dan vervalt de garantie. Een bank mag maximaal 270 cm lang zijn. Er mogen ook hockers in de service worden inbegrepen, zolang de totale lengte bij elkaar maximaal 270 cm is.
Gratis levering vindt standaard plaats tot de eerste drempel van de begane grond, zoals de entree van een appartementencomplex. We streven ernaar om binnen de aangegeven levertijd te leveren.
Voorraadproducten met de levertijd "volgende werkdag in huis" worden direct ingepland, tenzij anders aangegeven door de klant. Voor de overige producten wordt een uitnodigingsmail verstuurd om zelf een levering- of montagemoment te kiezen.
Daarnaast bieden we als extra service een montagedienst aan, waarbij het product in de gewenste kamer wordt geplaatst en gemonteerd.
Met de All In House Service kies je voor langdurige bescherming van je nieuwe zitbank. Bij aanschaf van deze service geniet je van 5 jaar garantie op vlekken én gebruiksproblemen. De zitbank wordt behandeld met een hoogwaardige beschermlaag en bij schade of vervuiling staat het gespecialiseerde Customer Care team van Oranje Furniture voor je klaar.
✅ 5 jaar service – Volledige dekking op vlekken en gebruiksproblemen
✅ Professionele hulp – Ondersteuning door een gespecialiseerd serviceteam aan huis
✅ Zitbank bescherming – Speciaal voor gestoffeerde 2- en 3-zits banken
✅ Direct geregeld – Geldig bij gelijktijdige bestelling met je zitbank
✅ Zorgeloos wonen – Geen zorgen over vlekken, slijtage of mechanische gebreken
Dranken: koffie, thee, chocolademelk, cola, frisdranken, wijn, bier, likeur
Etenswaren: spaghetti, soep, pindakaas, chocoladepasta, jam, ketchup, mayonaise, curry
Natuurlijke vlekken: transpiratie, huidvet, bloed, urine, braaksel, ontlasting
Verwijderen van pilling bij textiel
Opvullen of verstevigen van ingezakte zitplaatsen
Herstellen of vervangen van veren
Repareren van losgeraakte stiknaden
Herstellen van bedieningsmechanismen
Verhelpen van piep- en kraakgeluiden
Vastzetten van losgeraakte verbindingen en knopen
Herstellen of vervangen van elektrische onderdelen (motoren, transformatoren, accu’s e.d.)
Vastzetten van veringslatten of -veren
Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk
Let op: De service dient tegelijk met de aanschaf van je bank besteld te worden. Bestel je het later, dan vervalt de garantie. Een bank mag maximaal 270 cm lang zijn. Er mogen ook hockers in de service worden inbegrepen, zolang de totale lengte bij elkaar maximaal 270 cm is.
Gratis levering gebeurt standaard tot de eerste drempel op de begane grond, bijvoorbeeld in de hal van een appartementencomplex. We streven ernaar om binnen de gecommuniceerde levertijd te leveren. Je ontvangt een e-mail om zelf een leverdatum in te plannen, en één dag voor levering krijg je een track & trace om de chauffeur te volgen.
Als extra service bieden wij ook een montagedienst aan, waarbij het product(en) in de gewenste kamer wordt geleverd en gemonteerd.
Items van productcarrousel