Je winkelwagen is momenteel leeg
Kleine bestellingen die enkel beddentextiel, kussens of dekens bevatten worden via PostNL verstuurd en de volgende werkdag aan u aangeboden. Hier ontvangt u op voorhand een track&trace code van.
Grote bestellingen, zoals boxsprings, matrassen en topmatrassen worden door onze eigen koeriers bij u bezorgd. Om de bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u om op voorhand ons in te lichten van bijzonderheden omtrent de bezorging. U kunt hierbij denken aan:
Onze bezorgers monteren en plaatsen de boxsprings middels reguliere ingangen. Denk aan appartementencomplex het naar boven brengen van het bed. Is er een lift aanwezig, dan zijn alle etages mogelijk. Geen lift maar een trap, dan wordt het bed tot de 3e etage gemonteerd en geplaatst.
Bij de bezorging van uw bestelling is het belangrijk dat u zelf de goederen nakijkt en kijkt of de bestelde producten die geleverd zijn geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Mochten de producten beschadigd zijn of gebreken hebben, neem dat contact op met onze klantenservice.
Tijdens de bezorging van uw boxspring zullen onze chauffeurs na het plaatsen van de boxspring de geleverde producten samen met u nalopen. Controleer goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of er geen zichtbare gebreken zijn. Vindt u gebreken of beschadigingen, geef dit dan duidelijk door aan de chauffeur. Deze zal vervolgens op het ontvangstbewijs een melding maken. Is alles in orde, dan vraagt onze chauffeur om de factuur/pakbon te ondertekenen ter bevestiging en indien nodig het nog verschuldigde bedrag te betalen.
Na het communiceren van de afgesproken leverdag, gaan wij ervan uit dat u thuis bent. Als dit niet het geval is, dan zal de chauffeur u eerst proberen te bellen, kan er geen contact gemaakt worden dan rijdt de chauffeur naar het volgende adres. Voor een nieuwe leverdag kan contact opgenomen worden, er wordt dan een nieuwe leverdatum ingepland. (extra kosten?)